Vrácení, výměna, reklamace

Potřebujete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo zboží reklamovat? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete vyřídit  zasláním zboží na adresu Vše pro morče, Ing. Dana Drašnarová, DiS., Náhon 131/33, Náhon 131/33, Hradec Králové 50009. 

Řiďte se následujícím postupem:

  1. Zboží vracejte prosím bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Se zbožím zašlete zpět i kupní doklad (fakturu).
  3. Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis  - prosím čitelný.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 59 Kč.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 736 638 543, nebo napište na info@vsepromorce.cz

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).